Krakow, Poland, 25 - 27 August 2021
Trener umiejętności społecznych, absolwentka psychologii, szkoły coachingu oraz zarządzania potencjałem pracowników. Uczestniczka wielu szkoleń i kursów doskonalących metody pracy z ludźmi oraz wspierających ich rozwój, m.in. kursu Racjonalnej Terapii Zachowań oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Przez kilka lat odpowiadała za szkolenia pracowników w międzynarodowej korporacji. Aktualnie trener freelancer. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności społecznych m.in. komunikacji, zarządzania zespołem, budowania zespołu, motywowania, asertywności, inteligencji emocjonalnej. Wyznaje pogląd, że bycie wykwalifikowanym specjalistą to za mało, a wysoko rozwinięte kompetencje społeczne są niezbędnym elementem sukcesu ludzi i całych organizacji. W swojej pracy wierzy, że każdy bez względu na zawód i środowisko, w którym funkcjonuje, ma szansę rozwinąć wysokie kompetencje społeczne.
Soft skills for everyone, czyli o miękkich sprawach w twardym świecie.
ConferenceWyznaję pogląd, że bycie wykwalifikowanym specjalistą to za mało, a wysoko rozwinięte kompetencje społeczne są niezbędnym elementem sukcesu ludzi i całych organizacji. Jakie są najbardziej przydatne umiejętności miękkie w pracy? Które z nich pozwalają na skuteczną i satysfakcjonującą współpracę z innymi ludźmi? Dlaczego właściwie są takie ważne? Jak je rozwijać?
Scheduled on Wednesday from 14:40 to 15:30 in Room 2